Schoolgids

In de schoolgids willen wij u laten zien wat ouders van basisschool De Leer kunnen verwachten.
Deze gids probeert meer te zijn dan een informatiegids. Graag willen we aan (nieuwe) ouders een handreiking geven om na te gaan of De Leer de beste school is voor hun kind.

Gaat uw kind over een niet al te lange tijd naar de basisschool? Moet uw kind van school veranderen, omdat u gaat verhuizen? Misschien zoekt u een school die beter bij uw kind past. Deze gids is geschreven om u te helpen bij de keuze van een basisschool.

In de schoolgids kunt u alles lezen over daltonbasisschool De Leer:

• de opzet van het onderwijs met als uitgangspunt de daltonprincipes
  • de uitstekende zorgverlening voor alle kinderen
  • de resultaten van het onderwijs
  • de praktische organisatie
  • het team, de (gemeenschappelijke) medezeggenschapsraad, de ouderraad en de contactouders

Wij wensen u veel leesplezier.

Mocht nu nog vragen hebben, dan zijn wij graag bereid deze voor u te beantwoorden.

Loop gerust even binnen voor een afspraak of bel 0575 - 46 17 15 of stuur ons een e-mail info@basisschooldeleer.nl, dan nemen wij contact met u op.